پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

HJSplit_v3.0_[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ با فایلهایی با فرمت 001, 002, 003 و ... مواجه شده اید مثلآ فیلمی را از اینترنت دانلود کرده اید که به صورت چندین پارت و چنین فرمتی می باشد. نرم افزاری را که امروز در این سایت برایتان آماده کرده ایم یک نرم افزار فشرده سازی معروف است. نرم افزار HJSplit ابزاری به منظور آرشیو و تکه تکه کردن فایل های حجیم می باشد. عملکرد این برنامه تا حدودی مانند نرم افزار WinRAR است در واقع شما با استفاده از آن به آسانی می توانید نرم افزارها ، بازیها، فیلم ها و سایر فایلهایی را که از حجم بالایی برخور دارند را به فایل هایی با حجم کمتر تکه تکه کنید و به صورت پارت بندی شده به فایل های 001, 002, 003 و ... تبدیل نمایید. همچنین با کمک همین برنامه نیز می توان فایل های تکه تکه شده را به یکدیگر چسباند تا فایل اصلی بدست آید. نسخه جدید این برنامه می تواند فایل هایی با حجم 100 گیگابایت را تکه تکه کند که در نسخه های قدیمی تنها امکان پارت بندی فایل هایی با حجم 10 گیگابایت امکانپذیر بود همچنین نسخهجدید این نرم افزار به صورت کامل با ویندوز سون سازگار است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

HJSplit_v3.0_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان تکه تکه کردن فایل های حجیم تا سقف 100 گیگابایت.
- قابلیت به چسباندن فایل های تکه تکه شده.
- سازگاری با ویندوزهای 7, XP, Vista, 200x, NT, 9x, ME و ...
- پرتابل و بدون نیاز به نصب.
- داشتن حجم بسیار کم.
- و ...



|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزارهای رایگان , نرم افزار کاربردی , ,
برچسب‌ها: HJSplit , نرم افزار , نرم افزار چسباندن فایل 001 , نرم افزار جديد , اجرای فایل 001 , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار فشرده ساز , دانلود نرم افزار فشرده سازی , دانلود نرم افزار winrar , دانلود نرم افزار ارشیو فایل , دانلود نرم افزار تکه تکه کردن فایل های حجیم , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .